Θέσπις

Προσωπική δημιουργία, αναθεωρήσεις ιδεών και διαταράξεις ιδεοληψιών

Press-Bank 1 – Ενόχλησαν οι τελετές ελληνικών γάμων!

Posted by Thespis στο Ιουλίου 21, 2008

Ενόχλησαν οι τελετές ελληνικών γάμων!

Άρχισε να ενοχλεί η έκταση που παίρνουν οι τελετές ελληνικών γάμων,1600 περίπου χρόνια μετά από την ολοκληρωτική απαγόρευσή τους. Ενοχλεί και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των ζευγαριών τα οποία, εκτός από την τυπική διαδικασία του δημαρχείου στα πλαίσια του πολιτικού γάμου, επιθυμούν να προβούν και σε μια καθ’ όλα νόμιμη τελετή: να συνδέσουν αυτή την τόσο σημαντική γι αυτούς στιγμή, με μια γαμήλια τελετή που να ανταποκρίνεται στα ιδεώδη τους και τα ιδανικά τους. Μετέχοντας εμπράκτως και βιωματικά σε αρχαιοελληνικό τύπο γάμου, τιμώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τους προγόνους τους, λουόμενοι στα νάματα της ελληνικής ψυχής και δηλώνοντας έτσι τη στάση ζωής και τις αξίες που επιθυμούν ως ζεύγος και ως οικογένεια ν’ ακολουθήσουν,

Να κατασταλούν εν τη γενέσει τους!

Όπως φαίνεται όμως, αυτό το αυξανόμενο ενδιαφέρον άρχισε εντέλει να προκαλεί τριγμούς. Με αποτέλεσμα να έχει ήδη ξεκινήσει η απόπειρα να κατασταλεί εν τη γενέσει της η επιθυμία που εκδηλώνει ο κόσμος να τελέσει ελληνικό γάμο. Κι επειδή δεν ζούμε σε δικτατορικό καθεστώς, ο μόνος τρόπος για να κατασταλεί είναι η σπίλωση, η κατασυκοφάντηση, η χλεύη, και κυρίως η διασπορά σύγχυσης και καχυποψίας στον κόσμο για την εντιμότητα ή μη των ανθρώπων που λαμβάνουν την πρωτοβουλία να διοργανώσουν τέτοιες τελετές, έτσι ώστε οι συνέλληνες που επιθυμούν ν’ ακολουθήσουν το ελληνικό τυπικό στο γάμο τους, να αποθαρρυνθούν.

Ποιοι χρησιμοποιούνται ως όχημα σύγχυσης και συκοφάντησης;

Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ότι ως όχημα αυτής της διαδικασίας σύγχυσης, κατασυκοφάντησης και σπίλωσης, χρησιμοποιήθηκε το καταλληλότερο προς τούτο μέσον: Κάποιος δικτυακός τόπος δηλ. που αφενός είναι ευρείας επισκεψιμότητας, αφετέρου έχει την άνεση να το παίζει σε διπλό ταμπλώ! Να εμφανίζει δηλ. την αντίδρασή του ως δήθεν… υπέρμετρο ενδιαφέρον για τον ελληνοκεντρικό χώρο! Εκδηλώνοντας – χωρίς κανένας να του το ζητήσει – την δήθεν «υποστήριξή» του σε ορισμένη μερίδα του ελληνοπρεπούς ρεύματος και τοποθετώντας το απριόρι και ετσιθελικά απέναντι στα άλλα τμήματα του κινήματος! Στοχεύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο να λειτουργήσει διασπαστικά, φέρνοντας σε αντιπαράθεση τις ομάδες και οργανώσεις του ελληνοκεντρικού χώρου μεταξύ τους!

α) Το Σενάριο κατά τη φάση της σύλληψής του…

Η διαδικασία υπόσκαψης είναι απλή σύμφωνα με το εξής σενάριο: Βγαίνουμε δημοσίως και δηλώνουμε με έμφαση ότι δήθεν η τάδε ομάδα (ας την ονομάσουμε Α), διαφωνεί με τους γάμους και τις τελετές που διοργανώνει μια άλλη ομάδα (ας την ονομάσουμε Β). Παρουσιάζοντας τον εαυτό μας ως αμερόληπτο αλλά δίκαιο υποστηρικτή της ομάδας Α, καλύπτουμε τα νώτα μας ώστε να μην μπορεί κανένας να μας κατηγορήσει για τις προθέσεις μας.

Έχοντας την υπερφίαλη σιγουριά ότι η ομάδα Α νοιώθει εσαεί υποχρεωμένη απέναντί μας αφού λέμε καλά και ενθαρρυντικά λόγια γι αυτήν και το έργο της, προχωράμε ένα βήμα παραπέρα: Εμφανίζουμε ψευδώς δηλώσεις του ηγετικού στελέχους της ομάδας αυτής, δηλώσεις που κατακεραυνώνουν και ψέγουν τις ενέργειες της ομάδας Β και ταυτόχρονα προσβάλλουν τα μέλη της με εκφράσεις χυδαίες.

Η ομάδα Β φυσικά θα αντιδράσει, κατηγορώντας ως ανυπόστατες τις δηλώσεις αυτές του «αντίπαλου» ηγετικού στελέχους. Με συνέπεια την πρόκληση πολέμου μεταξύ τμημάτων του ελληνοκεντρικού κινήματος με εκατέρωθεν δηλώσεις, ανακοινωθέντα, προσωπικές αντιπαραθέσεις και διενέξεις. Και με αποτέλεσμα να ξεφύγει εντελώς το ενδιαφέρον του κόσμου από το ζητούμενο (τις τελετές γάμων), να μετατεθεί στις διενέξεις και στις εκατέρωθεν αλληλοκατηγορίες μεταξύ τμημάτων του ελληνοκεντρικού χώρου, ώσπου να απηυδήσει και μεν τους μεν και με τους δε και να τους φασκελώσει – κι αυτούς και τους γάμους τους και όποιες άλλες εκδηλώσεις τους!

Φαίνεται ότι οι ιθύνοντες νόες αυτών των σχεδιασμών έχουν μελετήσει καλά το χώρο μας και γνωρίζουν την ευκολία με την οποία, μέχρι πρόσφατα, προκαλούνταν συγκρούσεις σ’ αυτόν. Αυτήν τη χρονική στιγμή λοιπόν που έχει επέλθει ωριμότητα και επικρατεί κλίμα αμοιβαίας συνεννόησης και συνεργασίας, θεώρησαν ως καταλληλότερη για να εφαρμόσουν τέτοιου είδους σχέδια!

β) …και το Σενάριο στην πλήρη εφαρμογή του!

Σας φαίνονται σενάρια «συνομωσιολογικών φαντασιώσεων» όλα τα παραπάνω; Κι όμως, κάντε ένα απλό νοητικό πείραμα:

Αντικαταστήστε την υποτιθέμενη ομάδα Α του ως άνω σεναρίου με το σωματείο ΕΛΛΗΝΑΪΣ, αντικαταστήστε το ηγετικό στέλεχος του σεναρίου με την πρόεδρο του ΕΛΛΗΝΑΪΣ κα Θεοδώρα Πέππα και αντικαταστήστε την υποτιθέμενη ομάδα Β με την Επιτροπή Προμηθείων. Αντικαταστήστε επίσης τον «σκοτεινό» (αλλά και βλακέντιο όπως αποδεικνύεται ) σεναριογράφο που κρύβεται πίσω απ’ όλα αυτά, με τον περιβόητο ιστό της δήθεν «εταιρίας δημοσιογραφικών μελετών» που φέρει το όνομα PressBank.gr!

Τα σαΐνια της PressBank λοιπόν προέβησαν σε μια πράξη που, δυστυχώς γι αυτούς, μόνο ένας όρος μπορεί να την χαρακτηρίσει: ο όρος χυδαιότητα! Παρουσίασαν λόγια, φράσεις και ξεδιάντροπους χλευασμούς που επιτίθενται με ακραίους χαρακτηρισμούς εναντίον των γαμήλιων τελετών και των διοργανωτών τους, ως δηλώσεις της κας Πέππα!

«Δηλώσεις» που ουδέποτε, ούτε η κα Πέππα ούτε άλλοι εκπρόσωποι του ΕΛΛΗΝΑΪΣ, δεν προέβησαν για τις συγκεκριμένες τελετές και που ποτέ δεν καταφέρθηκαν εναντίον των διοργανωτών τους!

Κι όμως, δίχως ίχνος αιδούς, δεν ντράπηκαν τα καλόπαιδα αυτά να εκθέσουν την εκπρόσωπο του ΕΛΛΗΝΑΪΣ (και τον ίδιο τον σύλλογο) αποδίδοντας σ’ αυτήν λόγια υβριστικά, εκφράσεις αγοραίες και δηλώσεις απαράδεκτες για τις τελετές γάμων που διοργανώνονται από την Επιτροπή Προμηθείων, που όμως ουδέποτε εκστομίστηκαν από την κα Πέππα! Η οποία επίσης ουδέποτε έκανε την οποιαδήποτε δήλωση για το θέμα των γάμων αυτών!

Η ενέργεια αυτή των καλόπαιδων της PressBank φάνηκε να έχει κατ’ αρχήν αποτέλεσμα απολύτως σύμφωνο με τα σχέδιά τους, αφού η αρχική απάντηση της Επιτροπής Προμηθείων επί των θεωρούμενων ως δηλώσεων εκ μέρους της κας Πέππα, ήταν ιδιαίτερα σκληρή. Το καλό με το χώρο μας όμως είναι ότι έχει διδαχθεί αρκετά από τα σφάλματα των προηγουμένων ετών: δεν διστάζουμε πλέον να σηκώνουμε ένα τηλέφωνο για να μιλήσουμε μεταξύ μας αντί να επιδιδόμαστε σε χαρτοπόλεμο ανακοινώσεων και πολεμικών ανακοινωθέντων όπως συνέβαινε παλαιότερα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία, διαπιστώθηκε ότι τα σαΐνια του δημαγωγικού και αθυρόστομου site της δήθεν… δημοσιογραφικής ενημέρωσης, απλώς αυθαιρέτησαν – σε βάρος και της κας Πέππα και του χώρου μας γενικότερα. Διαδίδοντας ψέματα στο διαδίκτυο για δήθεν δηλώσεις της κας Πέππα με αφορμή τις τελετές της Επιτροπής Προμηθείων, και βάζοντας λόγια στο στόμα της που ποτέ δεν έχει πει για τις τελετές αυτές. Εν ολίγοις, εκθέτοντάς την χωρίς ίχνος ντροπής!

Πώς ονομάζεται μια τέτοια ενέργεια;

Ενέργειες αυτού του είδους που μεθοδεύουν να οδηγήσουν τεχνηέντως δύο συνεργαζόμενους φορείς του αυτού χώρου σε μεταξύ τους προστριβές, η κοινή λογική λέει ότι μόνο έναν σκοπό μπορεί να εξυπηρετεί: Στο να τους σπρώξουν στη φθορά, στη δημόσια έκθεση και εντέλει στην αποδυνάμωσή τους. Τέτοιες ενέργειες στην κοινή καθομιλουμένη αποκαλούνται «προβοκάτσιες». Έτσι απλά, προβοκατόρικα και υστερόβουλα λειτούργησαν τα καλά αυτά παιδιά!

Για ποιο λόγο το έκαναν;

Για ποιο λόγο προέβησαν στις ενέργειες αυτές; Είναι ηλίου φαεινότερο νομίζω. Ο ελληνοκεντρικός χώρος όχι μόνον ξεπερνάει τις παιδικές αρρώστιες του προχωρώντας αργά μα σταθερά στην ενηλικίωση, αλλά βρίσκεται ήδη σε φάση ιδεολογικής ανάπτυξης μέσα στην κοινωνία. Οι φετινές εκδηλώσεις των Προμηθείων είχαν πάρα πολύ καινούργιο κόσμο και ανάμεσά τους πάρα πολλούς νέους στην ηλικία, ενώ ο θεσμός απέκτησε πλέον έρεισμα μέσα στην κοινωνία με δημοσιεύματα θετικά και ενθαρρυντικά από ποικίλους χώρους που ξεπερνούν θαρρετά τις παλαιές καχυποψίες και προκαταλήψεις τους. Παράλληλα κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, το κλίμα συνεργασίας και ομόνοιας ήταν διάχυτο απ’ όλες τις ομάδες που παρευρίσκονταν, τις ιδεολογικές πτέρυγες και τις φιλοσοφικές κατευθύνσεις. Η συζήτηση της Κυριακής των Προμηθείων για τη δημιουργία ομοσπονδιακής μορφής Αμφικτυονίας, είχε αποτελέσματα γρηγορότερα απ’ όσο θα μπορούσε να φανταστεί κανείς: ήδη ιδρύθηκε η Ελληνική Ολυμπική Αμφικτυονία από συλλόγους και ομάδες του χώρου μας ως δευτεροβάθμιο όργανο κοινής εκπροσώπησης και συντονισμού ενεργειών (ανάμεσά τους πρωτοστάτησαν σωματεία τα οποία μετέχουν ενεργώς στις εκδηλώσεις των Προμηθείων – ΕΥΜΟΛΠΙΔΕΣ, ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ – όπως επίσης και το ΕΛΛΗΝΑΪΣ, η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ, το ΛΕΑΜ ΛΑΚΩΝΙΑΣ κ.α.). Παράλληλα η Επιτροπή Προμηθείων, ως συλλογικό όργανο για τη συγκεκριμένη διοργάνωση στο οποίο συμμετέχουν άτομα και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα, κάνει πράξη την διακήρυξή της να αποτελέσει ενεργό σημείο αναφοράς για συνεχείς εκδηλώσεις και δραστηριότητες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Οι γαμήλιες τελετές που διοργανώνονται και που οι αιτήσεις όπως και η ενθουσιώδης συμμετοχή του κόσμου αυξάνονται διαρκώς, καθώς επίσης και οι τελετές για τις Ισημερίες σε συνεργασία με οικολογικές ομάδες και πολιτιστικούς συλλόγους που εκδηλώνουν ενδιαφέρον, είναι χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής της έντονης και δραστικής κινητικότητας.

Γαμήλιες τελετές: «Δούρειος ίππος»;

Όλος αυτός ο οργασμός κινητικότητας και ενθουσιασμού που παρατηρείται, φυσικό είναι να μην αφήνει αδιάφορους όσους επιβουλεύονται το χώρο μας.

Αν όμως για όλα τα υπόλοιπα που γίνονται, όσο σημαντικά κι αν είναι, οι επίβουλοι τρέφουν την ελπίδα ότι δεν θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τα στεγανά των οργανώσεων και των ομάδων και να διαχυθούν στην κοινωνία, υπάρχει κάτι που τους ανησυχεί πραγματικά:

Στη σημερινή χρονική συγκυρία, αυτό το κάτι δεν είναι παρά οι γαμήλιες τελετές! Διότι παρατηρούν ότι αυτές έλκουν το ενδιαφέρον του κόσμου και λειτουργούν ποικίλως και πολυσυλλεκτικώς, όχι μόνον σε ομοϊδεάτες αλλά και σε πολίτες που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν ιδιαίτερη σχέση με τον ελληνοκεντρικό χώρο. Δίνοντας εναλλακτική λύση σε όσους συμπολίτες μας – και είναι πάρα πολλοί – δεν θέλουν να κάνουν τον γάμο τους με τον παραδοσιακό τύπο του επισήμου θρησκευτικού δόγματος αλλά και ούτε τους ικανοποιεί μια στεγνή τελετή μέσα στο γραφείο ενός δημάρχου.

.

Η γοητεία και η έλξη που ασκεί η τελετή των αρχαιοελληνικών γάμων προς ποικίλες ομάδες συμπολιτών μας, η οποία έλξη έχει ήδη διαφανεί, φοβούνται πολλοί ότι θα λειτουργήσει ως Δούρειος Ίππος για την «άλωση» συνειδήσεων. Φοβούνται δηλ. ότι οι γαμήλιες τελετές, μέσω της γοητείας που ασκούν και παίρνοντας όλο και μεγαλύτερη έκταση μέσα στην κοινωνία, θα φτάσουν σε βαθμό πλήρους αποδοχής τους από τον κόσμο ως κάτι σύνηθες και αποδεκτό. Με συνέπεια, σε συνδυασμό με τη δίψα που έχουν οι Έλληνες για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, να επιλέγουν πολλοί αυτό το τυπικό. Με το πλήθος των καλεσμένων του κάθε ζευγαριού (κοινωνικό περιβάλλον, φίλοι, συγγενείς), ο «κίνδυνος» που διαβλέπουν ορισμένες μερίδες του κατεστημένου είναι να έρθουν εμπράκτως, κατ’ αυτόν τον τρόπο, μεγάλες ομάδες συμπολιτών μας σε άμεση και βιωματική επαφή με το αρχαίο ελληνικό πνεύμα και τις προγονικές αξίες. Πνεύμα και αξίες που από τη φύση τους έρχονται σ’ ευθεία αντίθεση με τις «αξίες» και τις προτεραιότητες που προβάλλονται και προωθούνται με όλα τα μέσα από τις σημερινές καθεστωτικές δυνάμεις και τις επιμέρους εξουσίες τους.

Φοβούνται μην γίνουν θεσμός οι γαμήλιες τελετές!

Το ότι οι πλείστες των γαμήλιων τελετών που διοργανώνονται μέχρι σήμερα από τους περισσότερους φορείς του χώρου μας, αφορούν ζευγάρια που έχουν ήδη τελέσει πολιτικό γάμο (είναι δηλ. ήδη παντρεμένα νομοτύπως), δεν εφησυχάζει καθόλου τους επίβουλους ενάντια στον ιδεολογικό μας χώρο – αντιθέτως μάλιστα: αυτό είναι που τους ανησυχεί περισσότερο! Διότι η συνεχής έκταση τέτοιων γαμήλιων τελετών και η προβολή τους μέσα στην κοινωνία, φοβούνται ότι πολύ σύντομα θα οδηγήσει πολλούς μελλόνυμφους να ξεπεράσουν τις αναστολές τους και να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα: ν’ αρχίσουν δηλ. να κάνουν όλο και περισσότερες αιτήσεις για την τέλεση της καθ’ αυτό γαμήλιας και νομικά κατοχυρωμένης τελετής, αντί του δημαρχείου, στους αναγνωρισμένους για τη διαδικασία αυτή φορείς του χώρου μας, που τη στιγμή αυτή εκπροσωπεί (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) το ΕΛΛΗΝΑΪΣ!

,

Για να φτάσουμε στο σημείο αυτό, δηλ. των μαζικών αιτήσεων για την τέλεση ελληνικών γάμων που να συνδυάζονται αυτομάτως και με την νομική κατοχύρωσή τους, πρέπει να διανοιχθεί πρώτα η οδός εκείνη που θα φέρει τον ελληνικό γάμο με το πατρώο τυπικό μέσα στην κοινωνία, καθιστώντας τον τμήμα της σημερινής πραγματικότητας. Αυτή η οδός δεν είναι άλλη παρά η τέλεση και η προβολή όλο και περισσότερων γάμων, από κάθε φορέα του χώρου μας που είναι σε θέση να προχωρήσει στη διαδικασία αυτή, ώστε οι γαμήλιες αυτές τελετές να ενταχθούν στην κοινωνική συνείδηση ως τμήμα της κοινωνικής ζωής, να αποτελέσουν δηλ. εθιμικό δίκαιο και κατ’ επέκταση θέσμιο!

Αυτονόητη βεβαίως είναι η συνδρομή και υποστήριξη αυτών των τελετών απ’ όλους τους άλλους φορείς και πρόσωπα του ιδεολογικοπολιτικού μας χώρου. Όπως αυτονόητη είναι η συνδρομή και υποστήριξη όλων των φορέων και ατόμων σε κάθε ενέργεια που συνάδει με τις αξίες που αναδεικνύουμε, όταν κάποια ομάδα, φορέας ή άτομο του χώρου μας αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να την προωθήσει.

Αθάνατε Μανιαδάκη!

Αυτός είναι ο λόγος, η φοβία δηλ. μην πάρουν έκταση αυτές οι τελετές και καθιερωθούν στην κοινωνική συνείδηση ως εθιμικό δίκαιο και κατ’ επέκταση ως θέσμιο, που ώθησε τους ιθύνοντες εγκεφάλους (χρησιμοποιώντας ως όχημα τον προαναφερόμενο δικτυακό τόπο) σε μια ευθεία και μετωπική επίθεση στις γαμήλιες τελετές που διοργανώνονται. Έτσι ώστε να χτυπηθούν και να αμαυρωθούν στην συνείδηση των Ελλήνων ως αναξιόπιστες, όχι μόνον οι ίδιες οι τελετές αλλά και όσοι τις διοργανώνουν. Εμφανίζοντας ως πρόσχημα την δήθεν υποστήριξή τους σε έναν από τους φορείς του χώρου μας, στην πραγματικότητα όμως για να έχουν, μέσω του άλλοθι αυτού, την έξωθεν καλή μαρτυρία για το δήθεν «ενδιαφέρον» τους προς τον χώρο μας. Διότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να προκαλέσει κάποιος σύγχυση και αποπροσανατολισμό δεν είναι να εμφανιστεί με το προσωπείο του αντιπάλου που εναντιώνεται στις επιλογές σου (κάτι που προκαλεί συσπείρωση), αλλά φορώντας κατα το δοκούν το προσωπείο του «ομοϊδεάτη» (για όσους γνωρίζουν απο την πρόσφατη ιστορία τις πρακτικές του αείμνηστου… Μανιαδάκη) ή έστω του «φίλου», του «οικείου», που τάχα ενδιαφέρεται και νοιάζεται… καλοπροαίρετα για σένα.

Το πόσο «καλοπροαίρετη» ήταν η παρέμβασή τους, φάνηκε από το δηλητήριο της γραφίδας τους!

,

Όπως επίσης φάνηκε από το ότι, ενώ τα σχετικά σχόλιά τους τα καλόπαιδα αυτά τα ανάρτησαν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες (στις 12, στις 13 και στις 17 Ιουλίου), ωστόσο, αντίθετα με την πάγια τακτική κάθε ιστότοπου στο χώρο της δημοσιογραφικής ενημέρωσης, δεν τα διατήρησαν σ’ αυτές τις ημερομηνίες αλλά τα… μετακινούν συνεχώς. Δηλαδή τα μεταθέτουν κάθε ημέρα προς τα πάνω έτσι ώστε να εμφανίζονται συνεχώς στο προσκήνιο ως φρέσκα και καινούργια! Και παράλληλα να πέφτουν συνεχώς στο μάτι κάθε νέου επισκέπτη της ιστοσελίδας τους ως… φρέσκες ειδήσεις! Πράγμα που σημαίνει ότι έχουν βάλει σκοπό την με κάθε τρόπο έκθεση και ευτελισμό στα μάτια του ανύποπτου, του στόχου που έχουν επιλέξει.

Κι ο στόχος τους σ’ αυτή τη φάση δεν είναι άλλος απ’ το να αμαυρώσουν τους ελληνικούς γάμους, χτυπώντας τους εν τη γενέσει τους, εκθέτοντας τις τελετές και τους διοργανωτές τους ως αναξιόπιστους. Χαρακτηριστική δηλ. προβοκατόρικη συμπεριφορά!

Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορεί κανείς να βάλει λινκ διότι με τη συνεχή μετακίνηση των εξυβριστικών κειμένων τους απο μέρα σε μέρα, είναι αδύνατον να βρεις απ’ ευθείας τη σελίδα. Αποτελούν σπάνια περίπτωση… μετακινούμενης είδησης! Κάτι σαν την κινούμενη άμμο!

Όποιος θέλει να βρει τα κατορθώματά τους, δεν έχει παρά να πάει στην αρχική σελίδα τους: http://www.press-bank.com/

Μα καλά, τους «τρελούς του χωριού»;…

Θα μου πείτε, εντάξει ρε φίλε, αλλά αν ήθελαν αυτοί που απεργάζονται τους σκοπούς μας να παρέμβουν δυναμιτιστικά, δεν θα επέλεγαν κάποιο ισχυρό και σοβαρό μέσον; Τους τρελούς του (διαδικτυακού) χωριού θα διάλεγαν;

Ασφαλώς τους τρελούς θα διάλεγαν, διότι βάζοντας τον τρελό μπροστά να κάνει όλη τη φασαρία και τον σαματά, δημιουργείς το επιδιωκόμενο κλίμα χωρίς διόλου να φαίνεσαι και να εκτίθεσαι εσύ που κινείς τα νήματα. Εξ’ άλλου, διερευνητική είναι όλη η φασαρία που ξεκίνησαν τα καλόπαιδα. Διερευνητική για τη μέτρηση του σθένους και των δυνατοτήτων αντίδρασης που διαθέτουμε ως χώρος. Αν δεν έχουν ηχηρή απάντηση, σε λίγο θα δούμε επιχειρήματα παρόμοια γελοία μ’ αυτά που τώρα προβάλλουν για το θέμα των γάμων, να τα μετατρέπουν σε φλάμπουρα και μπαϊράκια απέναντι σε κάθε ενέργεια του χώρου μας! Και να είστε σίγουροι ότι πάντα θα το κάνουν «καλοπροαίρετα» και «εν αγαθότητη» για το χώρο μας!

.

Ο στόχος όλης της αναστάτωσης που θέλουν να προκαλέσουν ορισμένοι βάζοντας μπροστά τους τρελούς του χωριού να τραβούν κουπί, είναι να χτυπηθούν εν τη γενέσει τους αυτές οι τελετές, όσο ακόμη είναι καιρός. Πριν πάρουν έκταση μέσα στην κοινωνία, οπότε θα είναι πολύ αργά γι αυτούς. Κι ο προσφορότερος τρόπος που επέλεξαν, είναι να εκθέσουν τους γάμους ως «διπλογαμία» και λοιπούς ακατανόητους νεολογισμούς δικής τους εφεύρεσης, εκθέτοντας ταυτόχρονα και τους διοργανωτές αυτών των τελετών ως αναξιόπιστους. Σπέρνοντας έτσι σύγχυση και καχυποψία στον κόσμο για τις προθέσεις μας και τα κίνητρά μας!

,

Απάντηση για την ουσία των «επιχειρημάτων» τους και των «καταγγελιών» τους για τους ελληνικούς γάμους, θα βρείτε εδώ: Press-Bank 2 – Απολύτως νόμιμοι και έγκυροι οι ελληνικοί γάμοι

.

.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Press-Bank 1 – Ενόχλησαν οι τελετές ελληνικών γάμων!”

  1. Δημοσιεύουμε κείμενο στην ενότητα ΑΡΘΡΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ που σας αφορά αναμένοντας και την δική σας απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: