Θέσπις

Προσωπική δημιουργία, αναθεωρήσεις ιδεών και διαταράξεις ιδεοληψιών

Επανελλήνιση επιζητούμε, όχι θύματα. Ξυλοδαρμός του Μανώλη Τσάμη – Εύμολπου.

Posted by Thespis στο Δεκέμβριος 4, 2008

Στην νέα αυγή που οραματιζόμαστε γι αυτόν τον τόπο, στην αυγή της μνημοσύνης, της επαναποδοχής και επανένταξης των αρχαίων ελληνικών αρετών και αξιών στην καθημερινή ζωή μας και στα συλλογικά ιδεώδη μας, δεν θέλουμε κι ούτε έχουμε ανάγκη από «μάρτυρες» και «μαρτυρολόγια». «Μάρτυρες» και «μαρτυρολόγια» εφηύραν και παρήγαγαν εκείνοι οι οποίοι επεχείρησαν (και το κατάφεραν) να εκθεμελιώσουν τον ελληνικό πολιτισμό. Στον αγώνα που δίνεται για την επανελλήνιση, ένας αγώνας ειρηνικός και πολιτιστικός, δεν θέλουμε να υπάρξουν μάρτυρες. Θέλουμε την ανάδειξη των ελληνικών ιδεωδών και αξιών, όχι να θρηνούμε θύματα. Θέλουμε να γνωρίσει ο νεοέλληνας τον πλούτο της πολιτισμικής του κληρονομιάς ώστε να συνειδητοποιήσει τις αξίες των προγόνων του, το ψυχικό μεγαλείο που φέρει μέσα του και τις ανεξάντλητες δημιουργικές δυνάμεις που διαθέτει. Κι αυτό θέλουμε να επιτευχθεί με τη δύναμη του λόγου και των πράξεων, με την ελληνική γραμματεία και με την επαφή του με το προγονικό πνεύμα, όχι με την θυματοποίηση μαχόμενων συνελλήνων και με την δημιουργία νέου μαρτυρολογίου.

Καταγγέλλουμε τα κρούσματα βίας που πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα εις βάρος του εν γένει ελληνοπρεπούς ρεύματος και των εκπροσώπων του. Μετά τον αναίτιο βανδαλισμό που δέχθηκε ο εκδοτικός οίκος του συνέλληνα Γιάννη Σχοινά και μάλιστα κατά τις ημέρες τέλεσης των Προμηθείων καθώς και την καταστροφή (εμπρησμό) τεσσάρων βιβλιοπωλείων μέσα σε ένα μόνο μήνα (5 Ιουνίου έως 4 ιουλίου), είχαμε την γρονθοκόπηση και τον σοβαρό τραυματισμό της καθηγήτριας Μαρίας Τζάνη από ομάδα «κουκουλοφόρων» στις 27 Νοεμβρίου, και μάλιστα στο χώρο των πανεπιστημίων. Τελευταίο κρούσμα, ο σοβαρός τραυματισμός του Μανώλη Τσάμη και της Έφης Καραμπάτσου.

Τον Μανώλη Τσάμη – Εύμολπο τον γνωρίζετε πολλοί. Τον σεμνό συνέλληνα και συγγραφέα που χωρίς ποτέ να προβάλλεται, είναι παρών σε κάθε σχεδόν εκδήλωση του ελληνοπρεπούς ρεύματος. Γνωρίζετε και την Έφη, την σύντροφό του. Οι δυο τους έχουν προσφέρει και συνεχίζουν να προσφέρουν, σιωπηρά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, πολύ σημαντικό έργο στον ελληνισμό. Είτε μέσω του συγγραφικού τους έργου, είτε μέσω των εκδόσεων (εκδόσεις Σεμέλη) και του βιβλιοπωλείου τους στα Εξάρχεια, είτε μέσω των πολυποίκιλων δραστηριοτήτων τους με την Πολιτιστική Φιλοσοφική Εταιρεία ΕΥΜΟΛΠΙΔΕΣ. Δικό τους έργο είναι η καθιέρωση της Ιεράς Πομπής προς τιμήν των Ελευσινίων Μυστηρίων που τελείται κάθε χρόνο με διαδρομή απ’ τον Κεραμεικό μέχρι τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας.

41c6c5e35d10a64cbcbc8768e6b55f0b fb693519325350ad1545335b47d4861d

Το ότι θα βλέπαμε τον Εύμολπο και την Έφη στην κατάσταση αυτή, ειλικρινά δεν το φανταζόμασταν ποτέ. Η επίθεση που δέχθηκαν μέσα στο βιβλιοπωλείο τους την περασμένη βδομάδα (μια μόλις εβδομάδα πριν την προγραμματισμένη συνεδρίαση της Αμφικτυονίας της οποίας ψυχή αποτελεί ο Εύμολπος και την σύσταση της οποίας είχε προαναγγείλει στις εορτές των Προμηθείων) ήταν βίαιη. Δεν θέλουμε να κάνουμε συνειρμούς σ’ αυτή την χρονική φάση για την πιθανή συνάφεια όλων αυτών των βιαιοπραγιών εις βάρος δικών μας ανθρώπων, απλώς τις καταγράφουμε. Για να χτυπήσουμε ένα καμπανάκι κινδύνου, να λάβουμε σοβαρά το ότι στην κατάσταση που βρέθηκαν ο Εύμολπος, η Έφη, η Μαρία Τζάνη, ενδέχεται αύριο να βρεθεί ο καθένας από εμάς. Ότι παρανάλωμα του πυρός όπως οι εκδόσεις «Πελασγός», το βιβλιοπωλείο του Γιάννη Γιαννάκενα, του Γιάννη Σχοινά κλπ, μπορεί να γίνει μεθαύριο και ο χώρος των δικών μας συνευρέσεων, η λέσχη ή η έδρα του σωματείου μας. Ας το έχουμε υπόψιν ώστε να τα προλάβουμε πριν βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον Μανώλη Τσάμη, στην Έφη και στην Μαρία Τζάνη. Να είναι βέβαιοι ότι δεν είναι μόνοι τους, όλοι οι φίλοι τους αλλά και όλοι οι συνέλληνες, οπουδήποτε στην Ελλάδα, είμαστε κοντά τους και τους συμπαραστεκόμαστε.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το βίντεο με την συνέντευξη που πήρε από την Έφη και τον Εύμολπο ο Αριστόβουλος Θεοδόσης Χίντζογλου, όπως και τις φωτογραφίες του ξυλοδαρμού τους.

Κάντε κλικ εδώ, εδώ κι εδώ (σταχυολόγηση εκ του προχείρου) για να διαβάσετε ρεπορτάζ για τον ξυλοδαρμό της κ. Μαρίας Τζάνη.

Κάντε κλικ εδώ για ν’ ακούσετε επιτόπιο ραδιοφωνικό ρεπορτάζ του SKY από τον ξυλοδαρμό της κ. Μαρίας Τζάνη.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την καταγγελία του εκδότη κ. Γιάννη Γιαννάκαινα για τους εμπρησμούς των βιβλιοπωλείων. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες απο την ολοσχερή καταστροφή των βιβλιοπωλείων.

Advertisements

15 Σχόλια to “Επανελλήνιση επιζητούμε, όχι θύματα. Ξυλοδαρμός του Μανώλη Τσάμη – Εύμολπου.”

  1. kleitor said

    εγώ πάντως ούτε συνειρμούς μπόρεσα να έχω αλλά ούτε και αντιλήφθηκα κάποια σχέση μεταξύ των ξυλοδαρμών. Ήταν διαφορετικά περιστατικά άσχετα μεταξύ τους. επίσης άσχετα ήταν με τον χώρο των πολυθεϊστών οπότε αφορούν μεν την ελληνική αστυνομία και την δικαιοσύνη αλλά μέχρι εκεί. Εκτός αν θέλετε να πιστέψω πως η… cia έβαλε έναν πρεζάκια να δείρει τον κ. Τσάμη και οι γνωστοί-άγνωστοι τραμπούκοι κουκουλοφόροι των πανεπιστημίων είναι… νεφελίμ εχθροί των ελ και των εψιλον.

    Και βέβαια είναι νομίζω περιτό να πω πως ανήκω στους απολύτως σύμφωνους με την «ληστοσυμμορίτισα» κυρία Ρεπούση και υπερασπίζομαι τα δικαιώματα και των ομοφυλόφιλων τους οποίους θεωρώ περισσότερο «δικούς» μου από τους άνωθεν κυρίες και κύριους αναφερθέντες.

  2. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 211 / 4.12.2008

    Με φρίκη πληροφορηθήκαμε από μία δημοσίευση στο διαδίκτυο και όχι από τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση όπως κανονικά θα ‘πρεπε σε μια δημοκρατική χώρα, το γεγονός ότι προ ημερών δέχθηκε ξαφνική επίθεση και ξυλοκοπήθηκε άγρια από «αγνώστους» ένα ζευγάρι γνωστό στον αρχαιολατρικό χώρο, του οποίου το μόνο ενοχλητικό έργο ήταν η συγγραφή και έκδοση βιβλίων για την ελληνική αρχαιότητα, η διατήρηση ενός μικρού θεματικού βιβλιοπωλείου και η ανά έτος διοργάνωση μιας ήσυχης προσκυνηματικής πορείας από τον Κεραμεικό μέχρι την Ελευσίνα.

    Η τρομοκρατική επίθεση που δέχθηκαν οι Μανώλης Τσάμης και Έφη Καραμπάτσου πρέπει να καταγγελθεί από κάθε δημοκρατικό Έλληνα πολίτη, ωστόσο χρειάζεται πλέον και το ίδιο το Κράτος να ασκήσει επιτέλους την πρώτη και κύρια υποχρέωσή του, δηλαδή να φροντίσει για την προστασία των πολιτών του.

    Κάτω από την όποια μάσκα προσπαθούν να κρυφτούν άτσαλα οι άνανδροι τραμπούκοι, είναι φανερό ότι αποτελούν τμήμα του θεοκρατικού συρφετού που ενδιαφέρεται να σταματήσει όπως – όπως το ρεύμα κατεύθυνσης χιλιάδων συμπολιτών μας προς τα πατρώα ειωθότα και νομιζόμενα, και αφού επί σειρά ετών αναλώθηκε σε βρισιές, συκοφαντίες, εκφοβισμούς, εισοδισμούς σε οργανώσεις, απειλές κατά της ζωής ανθρώπων που με τον α ή β τρόπο πρωταγωνιστούν σε αυτό το ρεύμα, τώρα φαίνεται ότι έχει πλέον αποθηριωθεί.

    Όμως η τρομοκρατία δεν θα περάσει.

    Ούτε η αφύπνιση των Ελλήνων θα ανακοπεί, ούτε η κοινωνία θα ανεχθεί επί πολύ ακόμα τους θεοκράτες.

    ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

  3. 12thespis said

    Είναι σωστή η επισήμανση του Κλείτορα. Τα περιστατικά είναι διαφορετικά μεταξύ τους γι αυτό άλλωστε στο κείμενο της ανάρτησης υπάρχει η φράση «Δεν θέλουμε να κάνουμε συνειρμούς σ’ αυτή την χρονική φάση για την πιθανή συνάφεια όλων αυτών των βιαιοπραγιών… απλώς τις καταγράφουμε». Ωστόσο δεν μπορούμε να μην λάβουμε καθόλου υπόψιν αφενός τις καταγγελίες της Έφης και του Εύμολπου για τις γραπτές απειλές και τις ύβρεις προς το πρόσωπό τους στο χώρο τους όλο το τελευταίο διάστημα, ούτε την υποψία του Εύμολπου ότι «δεν ήταν μια απλή απόπειρα ληστείας η επίθεση». Ακόμη και αν η επίθεση οφείλεται σε περιθωριακό άτομο (με επανειλημμένα όμως τραμπούκικη συμπεριφορά σύμφωνα πάλι με τις μαρτυρίες), αξίζει να καταγραφεί. Αν μη τι άλλο, τουλάχιστον για να μην χρησιμοποιηθεί ως προηγούμενο και ως άλλοθι για μελλοντικές ενέργειες άλλου είδους.

    Αφετέρου, ΕΑΝ αληθεύει το δημοσίευμα ότι η προκήρυξη που προηγήθηκε της επίθεσης κατά της Μαρίας Τζάνη, την αναφέρει καταγγελτικά ως «υπερασπίστρια των εθνικών συμβόλων και των ολύμπιων θεών», έχει ιδιαίτερη σημειολογική αξία. Σε άλλο δε δημοσίευμα με την προκήρυξη, χαρακτηρίζεται ως «Η φασίστρια Τζανή». Όταν όλοι γνωρίζουμε ότι η Μαρία Τζάνη είναι δημοκρατικών φρονημάτων, προκαλεί τουλάχιστον απορία κάτι τέτοιο. Διότι για οποιονδήποτε δεν την γνωρίζει, η παραπάνω φράση αρκεί για να την κατατάξει στους «φασίστες» και άρα να «δικαιώσει» ηθικά στο μυαλό ορισμένων ακόμη και τον ξυλοδαρμό της. Γι αυτό το λόγο αξίζει, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον να καταγραφούν ως γεγονότα τα παραπάνω συμβάντα.

    Κατά τα άλλα, εγώ προσωπικά δεν έχω βρίσει ποτέ ούτε την κ. Ρεπούση ούτε τους ομοφυλόφιλους. Κι επειδή ούτε την κ. Ρεπούση γνωρίζω προσωπικά ούτε τους «ομοφυλόφιλους» με την γενική και αόριστη έννοια, είναι φυσικό νομίζω (για να αντιδιαστείλω την τελευταία φράση σου αγαπητέ Κλείτορα) να θεωρώ περισσότερο δικούς μου ανθρώπους τον Μανώλη και την Έφη αφού τους γνώρισα, συνεργάστηκα μαζί τους, εκτίμησα την αξία τους ως φίλους και ως αγωνιστές. Πιστεύω ότι το ίδιο θα δήλωνες κι εσύ σε ανάλογη περίπτωση.

  4. Γράφεις Θέσπη «Όταν όλοι γνωρίζουμε ότι η Μαρία Τζάνη είναι δημοκρατικών φρονημάτων, προκαλεί τουλάχιστον απορία κάτι τέτοιο. Διότι για οποιονδήποτε δεν την γνωρίζει, η παραπάνω φράση αρκεί για να την κατατάξει στους «φασίστες» και άρα να «δικαιώσει» ηθικά στο μυαλό ορισμένων ακόμη και τον ξυλοδαρμό της.» και φυσικά έχεις δίκιο.

    Μόνο που αυτό ακριβώς κάνουν τον τελευταίο καιρό κάποιοι λεβέντες που εσύ δυστυχώς επιμένεις να αποκαλείς «αγαπητούς» για την πιο αισχρή στοχοποίηση δημοκρατών αγωνιστών που μάχονται στην πρώτη γραμμή της επανελλήνισης. Μιλάω για τον αγαπητό ΣΟΥ Κλείτορα και τον επίσης αγαπητό ΣΟΥ Βερέττα (διάβασε τι γράφει στο καινούργιο τεύχος του και θα καταλάβεις).

    Ευχαριστούμε για την φιλοξενία.

  5. 12thespis said

    Με κάθε εκτίμηση αγαπητέ φίλε, θα επιθυμούσα – και το ίδιο ισχύει για όλους βέβαια – στην παρούσα σελίδα να μην αναμείξουμε άλλα θέματα. Στην ανάρτηση βρίσκονται οι φωτογραφίες του Εύμολπου και της Έφης με ανάγλυφη την κακοποίηση που έχουν δεχθεί. Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στο πρόσωπό τους το ζητώ. Ας παραμείνουν τα σχόλια αυστηρά στο θέμα κι ας επιλεγεί κάποια άλλη σελίδα, σχετική, για το ζήτημα που θέτεις.

  6. kleitor said

    ναι Θέσπη, σε ανάλογη περίπτωση ίσως το ίδιο να δήλωνα όμως επειδή ακριβώς δεν είναι ανάλογη η περίπτωση, ως τρίτος δηλαδή έξω και μακριά ξένος με αυτούς τους ανθρώπους όπως η πλειονότητα των συνανθρώπων μας, λέω πως βλέπω εγώ τα πράγματα. Ξυλοδαρμοί και τραμπουκισμοί γίνονται κάθε μέρα. Κακώς βέβαια, χείριστα αλλά γίνονται και γι αυτό έχουμε νόμους. Τίποτα δεν δικαιολογεί την βία σε καμία εκ των δύο περιπτώσεων αλλά εγώ ο «απ’ έξω» δεν βλέπω πουθενά δόλο ενάντια στον πανθεϊσμό. Δεν δάρθηκε νομίζω κανείς για τις λατρευτικές του πεποιθήσεις αλλά για λόγους άσχετους.

    Πολεμώ και τις θρησκευτικές διακρίσεις και θα αντιδρούσα σφόδρα εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο αλλά δεν συνέβη. Ή συνέβη οπότε να τοποθετηθώ ανάλογα; Αυτό προσπαθώ να καταλάβω και θέλω μια απάντηση αν γίνεται.

    Όσο για τα εθνικά σύμβολα είναι γνωστό πως τ’ αντιλαμβάνομαι μόνο ως εργαλεία και ουχί σαν αυτοσκοπό και ως εκ τούτου η εκτίμησή μου είναι μικρότερη προς αυτά απ’ ότι είναι προς τα ραδίκια του κήπου μου για παράδειγμα, όπως και το τσαπί μου ως εργαλείο είναι επίσης ελάχιστης αξίας μπροστά στην καρυδιά μου. Οι δε θεοί μου είναι μύριοι όσοι περισσότερων των Ολύμπιων, άνευ ιεραρχίας και δεν βρίσκονται μόνο στους αρχαίους Έλληνες χθες, αλλά κυρίως τριγύρω μου σήμερα. Δεν είμαι αρχαιολάτρης, είμαι φυσιολάτρης και ο Όλυμπος για μένα δεν είναι παρά το ψηλότερο σημείο που μπορώ να αντικρύσω γύρω μου. Όρος ιερό όπως όλα τα όρη.
    Τα σημειώνω όλα αυτά για να καταλήξω πως εγώ τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα και είναι ίσως αυτή η διαφορετικότητα που μ’ ονομάζει «ο μπήξας και ο δείξας».
    Τα δε φρονήματα της κυρίας Τζάνη δεν τα γνωρίζω όπως δεν γνωρίζω και την ίδια. Στην τηλεόραση που την έχω δει τυχαία κανα δυό φορές μιλάει για άλλα θέματα πολλά από τα οποία μου είναι παντελώς αδιάφορα. Συνεπώς δεν μπορώ να κρίνω τα πολιτικά της φρονήματα (που ως πολιτικά με αφορούν σε επίπεδο πολίτη και πολιτικής).

    Το θέμα είναι όμως πως χτυπήθηκε καθηγήτρια όντας, από κάποιους τραμπούκους κουκουλοφόρους (που το σύστημα αρέσκεται να τους προπαγανδίζει σαν αναρχικούς ενώ δεν είναι παρά αποβράσματα) όπως και πολλοί άλλοι καθηγητές κατά καιρούς και ειδικά τα τελευταία χρόνια. αυτό για μένα είναι το ΘΕΜΑ.
    Πως η παιδεία μας είναι ανύπαρκτη και οι σχολές μπορούν να παράγουν μόνο τραμπουκισμό.

  7. 12thespis said

    Το καίριο ερώτημά σου αγαπητέ Κλείτορα συνοψίζεται, αν δεν κάνω λάθος, στις παρακάτω φράσεις:

    Τίποτα δεν δικαιολογεί την βία σε καμία εκ των δύο περιπτώσεων αλλά εγώ ο «απ’ έξω» δεν βλέπω πουθενά δόλο ενάντια στον πανθεϊσμό.Δεν δάρθηκε νομίζω κανείς για τις λατρευτικές του πεποιθήσεις αλλά για λόγους άσχετους.
    Πολεμώ και τις θρησκευτικές διακρίσεις και θα αντιδρούσα σφόδρα εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο αλλά δεν συνέβη. Ή συνέβη οπότε να τοποθετηθώ ανάλογα; Αυτό προσπαθώ να καταλάβω και θέλω μια απάντηση αν γίνεται.

    Εγώ αντιθέτως προσπαθώ να καταλάβω για ποιο λόγο θέτεις σ’ εμένα ένα τέτοιο ερώτημα (αφού σ’ εμένα ονομαστικά απευθύνεσαι). Πουθενά στο άρθρο μου δεν αναφέρομαι ούτε σε δόλο ενάντια στον πανθεϊσμό, ούτε ότι δάρθηκε κανείς για τις λατρευτικές του πεποιθήσεις ούτε γράφω ότι ο ξυλοδαρμός οφείλεται σε θρησκευτικές διακρίσεις. Αναφέρομαι ξεκάθαρα στον ελληνοπρεπή χώρο ανεξαρτήτως θρησκευτικών, φιλοσοφικών, ιδεολογικών κλπ διαφοροποιήσεων. Άλλωστε η κ. Τζάνη δεν δήλωσε ποτέ για τον εαυτό της «θρησκεύτρια» κι απ’ όσο γνωρίζω ο αγώνας που κάνει είναι για την επανελλήνιση των αξιών. Αναφέρεται δηλ. σε πολιτισμικά μεγέθη. Τα δε βιβλιοπωλεία που κάηκαν δεν ήταν θρησκευτικού χαρακτήρα.
    Στην πρώτη απάντησή μου ωστόσο επεσήμανα το αξιοπερίεργο της προκήρυξης γράφοντας «…ΕΑΝ αληθεύει το δημοσίευμα ότι η προκήρυξη που προηγήθηκε της επίθεσης κατά της Μαρίας Τζάνη, την αναφέρει καταγγελτικά ως “υπερασπίστρια των εθνικών συμβόλων και των ολύμπιων θεών”, έχει ιδιαίτερη σημειολογική αξία».
    Εάν δηλ. υπάρχει όντως η φράση «υπερασπίστρια.. των ολύμπιων θεών», ποιος δεν θα συμφωνήσει ότι θα πρέπει να μας προβληματίσει; Τουλάχιστον να καταγραφεί ώστε ΑΝ επαναληφθεί σε άλλη προκήρυξη, να διερευνήσουμε τους λόγους που κάποιοι χρησιμοποιούν καταγγελτικά κάτι τέτοιο.

    Δεν αναφέρομαι πουθενά λοιπόν στο άρθρο σε θρησκευτικού ή λατρευτικού τύπου διακρίσεις. Αναφέρομαι στον ελληνοπρεπή χώρο με την ευρεία «πολιτική» έννοια – διότι κάθε αγώνας των ελευθέρων πολιτών είναι πολιτικός αγώνας. Απάντηση δε, έχω ήδη δώσει εξ’ αρχής στα ερωτήματα που έθεσες και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι. Η απάντησή μου συνοψιζόταν στη φράση (που είχα γράψει και στο άρθρο): «Δεν θέλουμε να κάνουμε συνειρμούς σ’ αυτή την χρονική φάση για την πιθανή συνάφεια όλων αυτών των βιαιοπραγιών… απλώς τις καταγράφουμε»

  8. Naxion said

    Η βία ήταν και είναι το μοναδικό όπλο άλογων όντων. Πολιτισμένη και κάργα δημοκρατική η κοινωνία μας επιτρέπει την ελεύθερη έκφραση κάθε έλλογου ή μερικώς έλλογου και την ελευθερόστομη έκφραση κάθε άλογου όντος. Κι όσο κι αν τα δύο πρώτα όντα μπορούν να ελέγξουν τις αντιδράσεις τους και τα συναισθήματά τους μέσω της διεργασίας του λόγου, το τρίτο ον διαποτισμένο με φανατισμό και μισαλλόδοξα συναισθήματα απλά γίνεται υποχείριο μια άλλης περίεργης κατηγορίας «έλλογων όντων» που στην ουσία δεν τολμούν να τοποθετηθούν απέναντι σε όσους είναι φορείς άλλων ιδεολογιών, άλλων σκέψεων, άλλων πεποιθήσεων και δεν ανέχονται την ύπαρξή τους. Ο κάλπικος και ψεύτικος καθωσπρεπισμός τους, δεν τους επιτρέπει να αντιδράσουν όσο δυναμικά θα ήθελαν για να στερήσουν το λόγο από τα απέναντι έλλογα όντα που χωρίς φόβο ή πάθος θα εκφραστούν. Οι ανεπίτρεπτες για την οπτική γωνία των «καθωσπρέπει» αυτών ανθρώπων αντίθετες τοποθετήσεις, τους οδηγούν σε άλλες περίεργες ατραπούς… Και το εκτελεστικό χέρι των γνωστών – αγνώστων άλογων όντων, θα πράξει όσα οι ίδιοι θέλουν αλλά δεν τολμούν, αφήνοντας ακηλίδωτο το κουστούμι τους και την φανταχτερή γραβάτα του καθωσπρεπισμού τους…

    Είναι οι ηθικοί αυτουργοί που πρώτοι θα βγουν μπροστά να εκφράσουν την «θλίψη» τους και τον «αποτροπιασμό» τους για κάθε «θλιβερό συμβάν» και για κάθε σκηνικό που τα υποχείριά τους και οι μαριονέτες τους εν κρυπτώ δημιούργησαν ακολουθώντας πιστά τις εντολές τους, για να πατήσουν εν συνεχεία πάνω στο βάθρο του κριτή με στόχο να καταδείξουν την επικινδυνότητα απόψεων των θυμάτων που μπορούν να προκαλέσουν το λαϊκό αίσθημα, δίνοντας συγχωροχάρτι στις πράξεις των γνωστών-«αγνώστων» που απλά …προκλήθηκαν και αντέδρασαν τα πτωχά τω πνεύματι «παιδία»…

    Ο λαϊκισμός και η υποκρισία πάνε βόλτα χεράκι…

    Εύχομαι με τη σειρά μου ταχεία ανάρρωση στους φίλους μας, δύναμη και κουράγιο

  9. kleitor said

    Αγαπητέ Θέσπη, απεύθυνα σ’ εσένα την ερώτηση επειδή στο blog σου είδα το θέμα οπότε που αλλού ν’ απευθυνθώ; Ήταν δε η χρήση του πρώτου πληθυντικού που χρησιμοποιείς η οποία με ώθησε ν’ αναρωτηθώ αν υπάρχει κάποιου είδους θρησκευτικός ρατσισμός στα εν λόγω περιστατικά. Εφ’ όσον λοιπόν συμφωνούμε πως δεν υπάρχει τότε το θέμα θεωρείται λήξαν εκ μέρους μου.
    ΥΣ. Πριν μερικές ώρες δολοφονήθηκε ένας έφηβος από την ένοπλη κρατική βία. Περιστατικό το οποίο νομίζω χρήζει ιδιαίτερης βαρύτητας συγκριτικά.

  10. 12thespis said

    Και πάλι δυσκολεύομαι να σε καταλάβω Κλείτορα, κι αυτό για δύο λόγους:
    α) Για ποιο λόγο αντιδιαστέλλεις το γεγονός του φονικού που αναφέρεις με το άρθρο αυτής της σελίδας; Σαφώς χρήζει ιδιαίτερης βαρύτητας κάθε εκδήλωση βίας που οδηγεί σε φόνο (ιδιαιτέρως δε της κρατικής κι ακόμη περισσότερο όταν αφορά νέα παιδιά) κι ουδέποτε είπε κανείς το αντίθετο. Παρόμοια όμως βαρύτητα θα είχε και η επίθεση στους φίλους μας εάν τα αποτελέσματα ήταν ακόμη τραγικότερα. Το ότι δεν φτάσαμε ως εκεί σημαίνει μήπως ότι δεν πρέπει να τα στηλιτεύσουμε; Αυτό λοιπόν κάναμε. Πού είναι το μεμπτό;

    β) Το ότι αναρωτήθηκες αν υπάρχει «κάποιου είδους θρησκευτικός ρατσισμός στα εν λόγω περιστατικά», δεκτό μεν, αφορά όμως δική σου παρανόηση η οποία ενδεχομένως προέρχεται από την ευαισθησία σου απέναντι σε κάθε είδους θρησκευτικών διακρίσεων. Στο άρθρο της σελίδας δεν υπάρχει ούτε μία νύξη περί θρησκευτικής ή λατρευτικής υποκίνησης της επίθεσης. Η χρήση του πρώτου πληθυντικού αφορά τον εν γένει ελληνοπρεπή χώρο, γι αυτό και συνδέεται με τα κρούσματα βίας στα 4 βιβλιοπωλεία και στην Μαρία Τζάνη. Έξι περιστατικά που το κοινό σημείο τους είναι ο πολιτισμικός – ιδεολογικός χώρος που εμείς κινούμαστε, μέσα σε μικρή χρονική διάρκεια.
    Σαφώς λοιπόν υπάρχει θέμα, αν μη τι άλλο για προβληματισμό. Αυτό είπαμε εξ’ αρχής άλλωστε, σου θυμίζω για πολλοστή φορά τι γράφουμε στο άρθρο:
    «Δεν θέλουμε να κάνουμε συνειρμούς σ’ αυτή την χρονική φάση για την πιθανή συνάφεια όλων αυτών των βιαιοπραγιών εις βάρος δικών μας ανθρώπων, απλώς τις καταγράφουμε».
    Διότι αν δεν το καταγράψουμε τώρα, στο 6ο μέσα σε λίγους μήνες περιστατικό βίας, πότε θ’ αρχίσουμε να το κάνουμε; Στο 15ο; Στο 20ο; Πότε θ’ αρχίσουμε να μετράμε «απώλειες» ή να προβληματιζόμαστε για πιθανή συνάφεια μεταξύ των περιστατικών; Όταν η ταχύτητα της ειδησεογραφίας και των τρεχόντων γεγονότων οδηγήσει στο να ξεχάσουμε τα περιστατικά που προηγήθηκαν;
    Καταγράφεται λοιπόν το 6ο περιστατικό βίας. Από δω και πέρα ό,τι περιστατικό βίας ακολουθήσει θα προστίθεται, ασχέτως της αιτίας. Μόνον έτσι θα είμαστε σε θέση κάποια στιγμή να διερευνήσουμε τις πιθανές συνάφειες μεταξύ των. Αν ΔΕΝ καταγραφούν, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα διερεύνησης και προβληματισμού. Νομίζω ότι είμαι αρκετά σαφής και κατανοητός.

    Δεκτό μεν να θεωρείς εσύ άξιο καταγραφής μόνον ότι συνδέεται αποκλειστικά με «θρησκευτικό ρατσισμό», επέτρεψέ μας όμως κι εμάς να θεωρούμε άξιο καταγραφής ότι συνδέεται εν γένει με τον χώρο των ανθρώπων που νοιάζονται για τον επανελληνισμό, ασχέτως αν είναι λατρευτές, καθηγητές, εκδότες, βιβλιοπώλες κλπ.

  11. kleitor said

    Πάντως εγώ κατάλαβα κι επειδή κατάλαβα θεωρώ το θέμα λήξαν απο πλευράς μου όπως ξαναείπα.

  12. Ανώνυμος said

    Θέσπι, όταν λες ότι
    «Για να χτυπήσουμε ένα καμπανάκι κινδύνου, να λάβουμε σοβαρά το ότι στην κατάσταση που βρέθηκαν ο Εύμολπος, η Έφη, η Μαρία Τζάνη, ενδέχεται αύριο να βρεθεί ο καθένας από εμάς. Ότι παρανάλωμα του πυρός όπως οι εκδόσεις «Πελασγός», το βιβλιοπωλείο του Γιάννη Γιαννάκενα, του Γιάννη Σχοινά κλπ, μπορεί να γίνει μεθαύριο και ο χώρος των δικών μας συνευρέσεων, η λέσχη ή η έδρα του σωματείου μας. Ας το έχουμε υπόψιν ώστε να τα προλάβουμε πριν βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων»

    Εννοείς ότι εγώ ή εσύ ας πούμε, ενδεχομένως αύριο θα βγάζουμε βιβλία σαν αυτά του Γιαννάκενα και του Σχοινά?

    Τρέμω και μόνο στην ιδέα ενός τέτοιου ξεπεσμού μας…

  13. Συντ said

    Θέσπι, όταν λες ότι
    “Για να χτυπήσουμε ένα καμπανάκι κινδύνου, να λάβουμε σοβαρά το ότι στην κατάσταση που βρέθηκαν ο Εύμολπος, η Έφη, η Μαρία Τζάνη, ενδέχεται αύριο να βρεθεί ο καθένας από εμάς. Ότι παρανάλωμα του πυρός όπως οι εκδόσεις «Πελασγός», το βιβλιοπωλείο του Γιάννη Γιαννάκενα, του Γιάννη Σχοινά κλπ, μπορεί να γίνει μεθαύριο και ο χώρος των δικών μας συνευρέσεων, η λέσχη ή η έδρα του σωματείου μας. Ας το έχουμε υπόψιν ώστε να τα προλάβουμε πριν βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων”

    Εννοείς ότι εγώ ή εσύ ας πούμε, ενδεχομένως αύριο θα βγάζουμε βιβλία σαν αυτά του Γιαννάκενα και του Σχοινά?

    Τρέμω και μόνο στην ιδέα ενός τέτοιου ξεπεσμού μας…

    (Το ξαναγράφω, επειδή το προηγούμενο φαίνεται σαν σχόλιο ανώνυμου. Και ανώνυμος δεν είμαι)

  14. 12thespis said

    Χαίρε Θείε.

    Η αλήθεια είναι ότι αν γίνω ποτέ εκδότης προτιμώ να βγάζω βιβλία σαν τους «Δαφνοστέφανους» της Γεωργίας Αλεξίου που προβάλλω σε άλλη σελίδα.
    Αλλά αυτό σχετίζεται περισσότερο με τη δική μου υποκειμενική «τρέλα». Δεν θα ήθελα επί του παρόντος και εν μέσω πεδίων μάχης, καπνογόνων και φωτιάς (μεγάλη νύχτα η αποψινή και μάλλον έπεται συνέχεια) να κρίνω άλλους.

  15. http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=394

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: