Θέσπις

Προσωπική δημιουργία, αναθεωρήσεις ιδεών και διαταράξεις ιδεοληψιών

Σφαγή υπό του Θεοδοσίου, Σάββατο 4/4/09, Θεσσαλονίκη: Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων.

Posted by Thespis στο Μαρτίου 31, 2009

Η εκδήλωση μνήμης και τιμής των σφαγιασθέντων υπό του Θεοδοσίου Θεσσαλονικέων, θα έχει ως εκκίνηση την άφιξη της δάδας με την επιβώμια προγονική πυρά (ώρα 18:30).

Την δάδα θα την φέρουν δρομείς οι οποίοι προηγουμένως, διασχίζοντας τους δρόμους της πόλης – χωρίς να προκαλέσουν το παραμικρό κώλυμα στην κυκλοφορία – θα καταθέσουν στεφάνια στον κοινό πρόγονο που τιμούσαν οι φονευθέντες υπό του Θεοδοσίου Θεσσαλονικείς, στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, καθώς και στον ανδριάντα του διδασκάλου του, του Αριστοτέλους.

Οι εκδηλώσεις τιμής και η τέλεση του μνημοσύνου θα πραγματοποιηθούν δίπλα στον αρχαιολογικό χώρο του ανακτορικού συγκροτήματος του Γαλερίου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη), 50 μέτρα απ’ το σημείο που ήταν ο Ιππόδρομος της Θεσσαλονίκης όπου έγινε η σφαγή.

smallafissa-15000-sfagiasthentonweb1

Η αφίσα αυτή η οποία απεικονίζει – σύμφωνα με πολλούς αρχαιολόγους και ιστορικούς  – τον υπερμεγέθη (ύψους 5 μ.) ανδριάντα του Θεοδοσίου Α΄ (Barletta, Βασιλική του Αγίου Μνήματος), επιλέχθηκε απο την πλειονότητα των αναγνωστών κατα την ψηφοφορία που προηγήθηκε.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Ώρα 18:00

  • Κατάθεση στεφάνου στον ανδριάντα του φιλοσόφου Αριστοτέλους (Πλ. Αριστοτέλους).

  • Εκκίνηση δρομέων από την Πλατεία Αριστοτέλους προς το άγαλμα του Μεγ. Αλεξάνδρου δια μέσου της παραλιακής, φέροντας σύμβολα ενωτικά και μεταφέροντας την δάδα με την επιβώμια προγονική πυρά.

  • Κατάθεση στεφάνου από τους δρομείς στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

  • Διαδρομή δρομέων δια μέσου των κεντρικών δρόμων και τερματισμός στην πλ. Ναυαρίνου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη), στο σημείο της εκδήλωσης.

Εναρξη εκδηλώσεων στην πλ. Ναυαρίνου (πεζόδρομος Δημ. Γούναρη)

Ώρα 18:30
ΑΦΙΞΗ ΔΡΟΜΕΩΝ

  • Υποδοχή των δρομέων που φέρουν την προγονική πυρά. Αφή της επιβώμιας πυράς.

  • Στεφάνωση των δρομέων με κλάδους ελαίας.

  • Κατάθεση στεφάνου από τους δρομείς εις μνήμη των σφαγιασθέντων Θεσσαλονικέων.

  • Τιμητική απονομή στους δρομείς αναμνηστικών κυπέλλων που αναγράφουν την αναφορά της εκδήλωσης (Μνήμη Θεσσαλονικέων, 390 μ.Χ.).

Ώρα 18:50
ΣΥΝΘΕΤΕΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

Τιμώντας τις τελετές μνήμης, παρευρίσκονται και συμμετέχουν με δικές τους μελοποιήσεις τους οι συνθέτες Βασίλης Γαλανός («Αμόθεν», «Δειπνοσοφιστές»), Αλέξανδρος Χάχαλης («Απόλλωνος Ναός») και Δημήτριος Μιχάκης – Αλέξανδρος.

Ώρα 19:10
Χαιρετισμοί διοργανωτών, εκπροσώπων φορέων & προσωπικοτήτων.

Ώρα 19:25
Ομιλία του συγγραφέα Γεωργίου Γρηγορομιχελάκη.
Θέμα: «Μια 20ετία αγώνων ενάντια στην άγνοια και την αμάθεια: Ποιοι είμαστε».

Ώρα 19:40
Ομιλία του σκηνοθέτη Γιώργου Φωτεινού.
Θέμα: «Ιππόδρομος Θεσσαλονίκης, 390 μ.Χ.: Οι μνήμες της πόλης αποζητούν την ιστορική δικαίωση».

Ώρα 20:05
Καταθέσεις στεφάνων εκ μέρους φορέων και ατόμων.

Ώρα 20:15
Τελετή μνημοσύνου σύμφωνα με τις παραδόσεις και τις δοξασίες των φονευθέντων Θεσσαλονικέων πολιτών.

Ώρα 20:25
Διανομή πανσπερμίας στους παρευρισκόμενους, σύμφωνα με τις παραδόσεις των αρχαίων Ελλήνων κατά τα μνημόσυνα.

Κατάθεση απ’ τους παρευρισκόμενους πήλινων οστράκων με τα ονόματα των νεκρών.


Ώρα 20:35
α. Κωνσταντίνου Καβάφη:

…………………………………..Γιατί τα σπάσαμε τ’ αγάλματά των,
…………………………………. γιατί τους διώξαμεν απ’ τους ναούς των,
…………………………………..διόλου δεν πέθαναν γι’ αυτό οι Θεοί…

Το ποίημα «Ιωνικόν» του Κωνσταντίνου Καβάφη σε μελοποίηση και ερμηνεία του Αλέξανδρου Χάχαλη.

β. Γεωργίας Αλεξίου – Γοργούς:
……………………………….Ελαία Ιερά! Ελαία ζείδωρος! Ελαία αειφόρος
……………………………….Ελαία καλλιστέφανος!
Ελαία Αθηνά!

Το ποίημα της Γεωργίας Αλεξίου – Γοργούς «Ελαία Ιερά»
σε μελοποίηση και ερμηνεία του Δημητρίου Μιχάκη – Αλεξάνδρου.

Παράδοση κλάδων ελαίας στους παρευρισκομένους προς μνήμη των θυμάτων.

Πέρας των εκδηλώσεων.

Advertisements

14 Σχόλια to “Σφαγή υπό του Θεοδοσίου, Σάββατο 4/4/09, Θεσσαλονίκη: Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων.”

  1. Επικούρειος Απόλλων said

    Καλή Επιτυχία
    Προσοχή σε προβοκάτορες των ΕβραιοΧριστιανών

  2. ΘΕΡΣΙΤΗΣ said

    Αντιγράφω ένα σχόλιο από εδώ: http://sfrang.blogspot.com/2009/04/blog-post_01.html

    «Με το να θεσπιστεί άλλη μια επιφανειακή εθνική επέτειος, ή άλλη μια ημέρα επιφανειακής «εθνικής μνήμης» δεν λύνουμε τα προβλήματα της νεοελλάδας. Τα οποία ήσαν, είναι και θα είναι βαθύτατα κοινωνικά.

    Το έθνος είναι μια βασική έννοια των κοινωνικών και πολιτικών επιστημών ακριβώς επειδή μόνο εντός των πλαισίων ενός έθνους μπορούν να προκληθούν μακροχρονίων συνεπειών κοινωνικές εξεγέρσεις, ή επαναστάσεις (οι οποίες βαφτίζονται συνήθως «αντεθνικές»), ή να διεξαχθεί οποιαδήποτε σοβαρή πολιτική αναζήτηση.
    Ποτέ δεν συνέβησαν καθοριστικές κοινωνικές εξεγέρσεις, ή επαναστάσεις, ή οποιαδήποτε πολιτική αναζήτηση σε πολυεθνικές και «πολυπολιτισμικές» κοινωνίες (ακόμα και στις πολυεθνικές Η.Π.Α. της δεκαετίας του 1960 αυτοί που έσυραν τον χορό της κοινωνικής αναταραχής, τόσο στην πολιτική θεωρία όσο και στην πράξη, ήσαν οι αγγλόφωνοι λευκοί νέοι, δηλ. μια ομοιογενής εθνική ομάδα- οι άλλοι, οι μειονότητες, απλώς ακολούθησαν). Ακόμα και σε χώρες πρότυπα πολιτικής διοίκησης, όπως η τριεθνής Ελβετία, οι επιμέρους εθνότητες είναι που έδωσαν τον τόνο τής σημερινής πολιτικής της ωριμότητας. Κι αυτό το κατόρθωσαν, ως επιμέρους εθνότητες και όχι ως ένα πολυεθνικό σύμφυρμα.
    Σε πολυεθνικές κοινωνίες, το πολύ-πολύ να συμβούν κάποιες χωρίς στόχο εξεγέρσεις πολυεθνικών σκλάβων (όπως στη Ρώμη) , οι οποίες γρήγορα καταπνίγονται χωρίς να αφήσουν πίσω καμία πολιτική παρακαταθήκη. Γι’ αυτό και ο διαχωρισμός των επαναστάσεων σε «εθνικές», ή «κοινωνικές» είναι απατηλός και εκ του πονηρού. Μια αληθινή επανάσταση, όπως αυτή του 1821, ή του 1789, δεν θα μπορούσε να είχε ξεσπάσει ποτέ σε μια πολυεθνική κοινωνία. Και αντιστρόφως: μια εξέγερση έχει πάντα κοινωνικές αιτίες και οι καθοριστικότερες εξεγέρσεις απλώς εκδηλώνονται στα πλαίσια μιας εθνικώς ομοιογενούς κοινωνίας γιατί, μόνον σε αυτά μπορεί να εκδηλωθούν. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όσο πιο εθνικοποιημένη είναι μια εξέγερση, τόσο πιο καθοριστική είναι κοινωνικοϊστορικά και, αντιστρόφως, ότι όσο πιο καθοριστική κοινωνικοϊστορικά είναι μια εξέγερση τόσο πιο εθνικοποιημένη είναι.
    Με άλλα λόγια το έθνος είναι σημαντική έννοια των κοινωνικών επιστημών γιατί μόνο εντός ενός έθνους μπορεί να υπάρξει αληθινή πολιτική αναζήτηση και αληθινοί πολίτες.

    Αυτοί που σφαγιάστηκαν στον Ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης δεν είχαν κανένα συγκροτημένο νόημα να προτάξουν, σαν κι αυτό που ετεροχρονισμένα τούς προβάλλουν οι σημερινοί «επετειοαναζητητές» . Ήσαν ένα πολυεθνικό πλήθος μιας υστερορωμαϊκής πόλης το οποίο σφαγιάσθηκε επειδή είχε εξεγερθεί για κοινωνικούς –όπως παντού και πάντα- λόγους (εν προκειμένω λόγω της στάθμευσης ρωμαιογοτθικών στρατευμάτων, που για την διατροφή τους και διαμονή τους επιβάρυναν την περιοχή). Το γεγονός ότι η εξέγερση άρχισε και τελείωσε στα «γήπεδα» της εποχής και από «αθλητικές» αφορμές, φανερώνει τον αγελαίο και χωρίς στόχο χαρακτήρα της. Δεν υπήρχε τίποτε εθνικό -και άρα γνήσια πολιτικό- σε αυτό το γεγονός. Δεν υπήρχε καν κάτι που να μπορεί να χρησιμεύσει έστω σαν αφορμή για οποιαδήποτε θρησκευτική υπόμνηση.

    Επομένως το να γιορτάζουν κάποιοι «εθνικές» επετείους (και μάλιστα με κυρίαρχο το θρησκευτικό στοιχείο και απόντος του οποιουδήποτε πολιτικού νοήματος) δεν τούς διαφοροποιεί από τους Άνθιμους και τον συρφετό τους, που γιορτάζουν -κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο- τις δικές τους επετείους.»

  3. Επικούρειος Απόλλων said

    Αγαπητέ ΘΕΡΣΙΤΗ
    Μας αναφέρεις τα σχόλια κάποιου που δεν ξέρω αν είναι Ελληνας ή ΕβραιοΧριστιανός.
    Με αυτά που λέει ίσως και να αμφισβητει την Ελληνικότητα της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Σε εμάς όλους που δεν θέλουμε τον Γιαχβε και τα δουλικά του έχω να πω το εξής:

    “ΜΗΤΡΩΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ
    ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΤΕΡΟΝ
    ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ”.
    [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

    ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΕΓΩΙΣΜΟΙ.

    ΑΣ ΔΙΔΑΧΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ

  4. 12thespis said

    Δεν πρόκειται ν’ ανοίξω διάλογο με τον Θερσίτη και με το σινάφι του. Για όσους εκ των αναγνωστών έχουν ελάχιστη πληροφόρηση, γνωρίζουν πολύ καλά ότι πρόκειται για μια ομάδα που δεν ξεπερνάει τα… δύο (2)! άτομα, η οποία προσπαθεί να κάνει αισθητή την παρουσία της αποκλειστικά με κραυγαλέα σημειώματα μέσω του διαδικτύου (το ίδιο κείμενο, από τον ίδιο ή από τον παρτεναίρ του Θερσίτη, έχει αναρτηθεί και στην πολύ καλή ιστοσελίδα του Στέλιου Φραγκόπουλου) και η οποία «ομάδα» διάκειται τελείως εχθρικά απέναντι σε οποιαδήποτε δραστηριότητα του ελληνοπρεπούς χώρου. Τα ελατήρια κάτω από τα οποία κινούνται δεν είναι παρά η προσωπική εμπάθεια και η απέχθεια προς οτιδήποτε σχετίζεται με την προβολή των ελληνικών ιδεωδών μέσα στην κοινωνία, πράγμα που το έχουν αποδείξει επανειλημμένα.

    Θ’ αφήσω λοιπόν το παρόν εμετικό σημείωμά του ως έχει, μόνο και μόνο για να γίνει κατανοητό το επίπεδο που χαρακτηρίζει τον «Θερσίτη» και τον συνοδοιπόρο του.

    Εμετικό το σημείωμά του διότι μας ταυτίζει με τον… Άνθιμο! Όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Άνθιμος και γενικά η εκκλησία, μνημονεύει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤ’ ΕΤΟΣ (17/1 και 9/11) στις λειτουργίες της τον Μέγα (κατ’ αυτήν) και Άγιο(!!) – σύμφωνα με το συναξάρι της – αυτοκράτορα Θεοδόσιο.
    Αντίθετα, τα θύματα της θηριωδίας του τα σκέπασε εσκεμμένα η λήθη. Για τον Θερσίτη λοιπόν και τον συνοδοιπόρο του, είμαστε «συρφετός» (όπως μας αποκαλεί) επειδή θέλουμε να αποκαταστήσουμε στην ιστορική μνήμη εκείνη τη φοβερή στιγμή της πόλης. Επειδή θεωρούμε υποχρέωσή μας να αποτίσουμε φόρο τιμής στους αδίκως σφαγιασθέντες Θεσσαλονικείς πολίτες. Επειδή επιδιώκουμε να κάνουμε γνωστές στους συμπολίτες μας τις εσκεμμένα αποσιωπημένες ιστορικές στιγμές της πόλης στην οποία ζούμε.

    Εμετικό το σημείωμά του διότι, χωρίς καμία αιδώ, δίχως στάλα ντροπής, ταυτίζει ούτε λίγο ούτε πολύ τους εξεγερμένους πολίτες της Θεσσαλονίκης του 390 μ.Χ. με…. Χούλιγκανς! Γράφοντας ότι «η εξέγερση άρχισε και τελείωσε στα γήπεδα της εποχής από αθλητικές αφορμές»(!!), αποκαλώντας την εξέγερση των πολιτών της Θεσσαλονίκης ως «αγελαίο και χωρίς στόχο χαρακτήρα»(!!) Και συμπληρώνοντας ως κατακλείδα ότι «Δεν υπήρχε τίποτε εθνικό -και άρα γνήσια πολιτικό- σε αυτό το γεγονός»(!!)

    Δεν υπάρχει λόγος να του απαντήσω εγώ σ’ αυτόν τον λίβελο που εξαπολύει ενάντια στους Θεσσαλονικείς εκείνους που αποτέλεσαν την τελευταία αναλαμπή αντίστασης του ελληνισμού ενάντια στο θεοκρατικό μεσαίωνα που ερχόταν ολοταχώς. Θ’ αφήσω να τον κρίνουν, αυτόν και τις εμετικές «απόψεις» του, οι αναγνώστες.
    Εγώ θα παραθέσω απλώς ελάχιστα αποσπάσματα από το βιβλίο «Θεσσαλονίκη – νεράιδα, βασίλισσα, γοργόνα» (εκδ. Ζήτρος, σελ. 176) της αρχαιολόγου πρώην δ/ντριας της ΙΣΤ Εφορίας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων και νυν Διευθύντριας του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, της Δρος Πολυξένης Αδάμ-Βελένη:
    «Η Θεσσαλονίκη παρέμεινε ως τα χρόνια του Θεοδοσίου Α΄ ένα ισχυρό παγανιστικό κέντρο. Ο Ιουλιανός, στα λίγα χρόνια της βασιλείας του, αναζήτησε στη μακεδονική πρωτεύουσα στηρίγματα της φιλελληνικής του πολιτικής…
    Η πόλη τίμησε τον Ιουλιανό, τον υποστηρικτή του ελληνισμού, μιας ιδεολογίας που, στη συνείδηση των χριστιανών, ταυτιζόταν επί αιώνες με την ειδωλολατρία…»
    Στο σημείο δε των γεγονότων του Ιπποδρομίου σημειώνει η αρχαιολόγος:
    «Μεγάλη μερίδα Θεσσαλονικιών, πιστή στις αρχαίες θρησκείες, ζητούσε αφορμή για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της».

    Αυτήν τη «μεγάλη μερίδα Θεσσαλονικιών, πιστή στις αρχαίες θρησκείες» η οποία «ζητούσε αφορμή για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της» σύμφωνα με τη γνώμη που εκφράζει η επιστημονική κοινότητα της αρχαιολογίας και της ιστορίας, ο εμετικός επιστολογράφος την ταυτίζει με «γήπεδα» και «αγελαίο χαρακτήρα»(!!)
    Γι αυτήν τη «μεγάλη μερίδα Θεσσαλονικιών, πιστή στις αρχαίες θρησκείες» η οποία «ζητούσε αφορμή για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της», γράφει ο εμετικός επιστολογράφος ότι «Δεν υπήρχε καν κάτι που να μπορεί να χρησιμεύσει έστω σαν αφορμή για οποιαδήποτε θρησκευτική υπόμνηση»!!

    Ο μισελληνισμός έχει πολλά πλοκάμια. Κάποια απ’ αυτά θα τα βρείτε σε κείμενα σαν αυτό που παρέθεσε ο εμετικός σχολιαστής, κάποια θα τα βρείτε να ελλοχεύουν σε ιστολόγια σαν κι αυτό το οποίο έχει αναρτήσει εσχάτως μαζί με το (ιδεολογικό) έτερό του ήμισυ. Και το οποίο ιστολόγιο, παρ΄όλη τη χολή που βγάζει ενάντιά μας, έχω επιτρέψει επανειλημμένα να το διαφημίσει μέσα απ’ αυτές τις σελίδες.

    Δεν έχω το χρόνο ούτε να ανοίγω διάλογο με τέτοια υποκείμενα ούτε να ανέχομαι να λερώνουν την ιστοσελίδα αυτή με την παρουσία τους. Από δω και στο εξής θα διαγράφεται αυτομάτως οποιοδήποτε σχόλιο προέρχεται απ’ αυτούς.
    Έχουμε σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε από το να ασχολούμαστε με τη μιζέρια τους.

  5. Επικούρειος Απόλλων said

    Αγαπητέ Θέσπις
    Ηταν τόσο ξεκάθαρο όσο και ο Σημερινός Φωτεινός και υπέρλαμπρος Ήλιος στον Ουρανό της ΑΘΗΝΑΣ σήμερα.

    ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, όσο και αν πιστεύω ότι:
    “ΜΗΤΡΩΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΑΠΑΝΤΩΝ
    ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΓΙΟΤΕΡΟΝ
    ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΤΙΣ ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ”.
    [ΣΩΚΡΑΤΗΣ]

    την ώρα της επιστροφής στα ΠΑΤΡΩΑ θα σας κρίνουμε με βάση τις πράξεις σας.
    Όπως οι πρόγονοι μας στις Πλαταιές, αυτό τον όρκο παίρνω.

    ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

  6. 12thespis said

    Κάποιοι μισέλληνες (δηλ. οι εξής… Θερσίτης και το έτερόν του ήμισυ) αναφέρθηκαν στην εικόνα της αφίσας της εκδήλωσης για την οποία, χωρίς ίχνος ντροπής, γράφουν ψεύδη στην ιστοσελίδα τους.

    Το μπρούτζινο άγαλμα που απεικονίζεται στην αφίσα, ερίζουν επί 10ετίες οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί αν είναι του Θεοδοσίου Α, του Βαλεντινιανού Α, του Βαλεντινιανού Γ, του Ονωρίου, του Ιουστινιανού ή του Ηρακλείου.

    Η συγκεκριμένη εικόνα είναι από το περιοδικό LIFE όπου στην πρωτότυπη έκδοση του περιοδικού ήταν γραμμένα – πάντα με ερωτηματικό – τα ονόματα του Ηρακλείου και του Βαλεντινιανού. Κατά την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, σ’ αυτήν εδώ την διεύθυνση, σ’ αυτήν, σ’ αυτήν και σε πολλές άλλες, πάνω στη σελίδα του περιοδικού είναι σβησμένα με το χέρι τα εν λόγω ονόματα και αντικαθίστανται με το όνομα THEODOSIUS – όχι βέβαια του Β΄ το όνομα του οποίου και πάλι ψευδώς αναφέρουν οι εν λόγω μισέλληνες της κακομοιριάς. Το σβήσιμο με το χέρι είναι από κατοπινές έρευνες όπου οι συγκεκριμένοι ερευνητές είχαν καταλήξει σ’ αυτή την εκδοχή, δηλ. του Θεοδοσίου Α. Την εικόνα αυτή λοιπόν, η οποία είναι γνωστό στο διαδίκτυο οτι αποδίδεται στον Θεοδόσιο Α, πήραμε και βάλαμε στην αφίσα.

    Δοτός σημαίνει ο διορισμένος να ακολουθεί πειθήνια τις εντολές των εντολοδόχων του. Δεν ξέρω ποιοι μπορεί να είναι οι εντολείς, αλλά τέτοιο μένος απέναντι σε εκδηλώσεις του ελληνοπρεπούς χώρου δεν συναντάς πουθενά. Παρά μόνον σε δοτούς που έχουν βάλει στόχο να προκαλέσουν βλάβες σε όσους αγωνίζονται να ξαναθυμίσουν στους νεοέλληνες τις αξίες των προγόνων τους.
    Με τέτοιο μένος που τρέφουν ορισμένοι κατά των εκδηλώσεων του ελληνοπρεπούς χώρου, δίνουν την εντύπωση ότι είναι όχι μία αλλά δύο φορές δοτοί.
    Δυόδοτοι!

  7. aris said

    Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ Εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους χιλιάδες σφαγιασθέντες στις 4 Απριλίου 2009

    ΒΛΕΠΕ ΣΤΟ:

  8. aris said

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΙΟ

    http://ermionh.blogspot.com/2009/04/blog-post_04.html

  9. Επικούρειος Απόλλων said

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΧΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ Η ΟΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

  10. Κλεαρχος said

    Ηταν φανταστική η εκδήλωση! Συγχαρητήρια σε όλους! Όλα! Οι αθλητές που έφεραν τη δάδα με τον πυρσό!! Οι μουσικοί με τους ύμνους!! ΟΙ ομιλητές!! Η τελετή!! Τα στεφανια στο μνημειο!! η κατανυξη στην τελετη!! Η χορωδια!! Ευγε σε όλους, πρωτη φορά βγηκαμε με το κεφαλι ψηλά στο κεντρο της πόλης με μια τετοια εκπληκτικη και όμορφη εκδήλώση!! Μας κανατε να νιωσουμε συγκινηση και περιφάνεια!! Θα ειμαι μαζι σας σε οτι κανετε!

  11. Αντιόπη said

    Σοβαρότητα! Αξιοπρέπεια! Τεκμηρίωση! Συγκίνηση που έφερνε δάκρια! Άψογη εκδήλωση σε όλα!
    Σας ευχαριστώ!

  12. Κώστας Π. said

    Η πιο μεγαλειωδης η πιο λαμπρή και ενθουσιωδης εκδήλωση των ελληνοκεντριστών που εγινε στην Θεσσαλονικη! Αλλα προκάλεσε και μεγαλη συγκινηση οταν αφηναμε τα όστρακα που ειχαν τα ονόματα των νεκρών! Η γυναίκα μου δακρυσε οταν ακούγονταν η φωνή του τραγουδιστη απ΄την Αθηνα, λες κι ερχοταν απ’ το υπερπέραν την ώρα που αφηναμε τα όστρακα. Ο κοσμος ειχε βγει στα μπαλκόνια και παρακολουθούσε.
    Πολή καλοί οι δυο ομιλητές αλλα ο κ. Φωτεινός ήταν συγκλονιστικός οταν ιστορούσε τα γεγονοτα. Στις καφετέριες ειχαν σταματήσει να μιλάνε και ακούγανε, πρώτη φορά το έχω δει αυτό! Ακόμα κι οι αναρχικοί της πλατείας που στην αρχή ειδα οτι αντιδρουσανε, ήρθαν και άκουγαν! Και να σας πω κάτι; Μια χαρά παιδια ήταν! Αφου στο τέλος κάποια απ
    αυτα ατα παιδια που πήγαν να κάνουν φασαρία ηρθαν κοντα και πιασαμε κουβέντα!
    ο κόσμος δεν γνωριζει την ιστορία του. Εσεις του την μάθατε! όσα μπράβο και συγχαρητήρια να πω θα είναι λίγα! Μακαρι να είχαν κι άλλοι το κουράγιο σας!!! Μας δίνετε ελπίδες!11

  13. Γιωργος Δημητριου said

    Πρώτη φορά μετά απο τόσους αιώνες άναψε ένα κερί για κείνους τους Θεσσαλονικείς. Τα δεκάδες αναμμένα κεριά στην πλατεία απ’ τον κόσμο την ώρα του μνημόσυνου δημιούργησαν βαθιά κατάνυξη και συγκίνηση σε όλους! Προκαλέσατε μυσταγωγία το κέντρο της Θεσσαλονίκης για ένα ιστορικό γεγονός που κι εγώ ακόμη γνώριζα λίγα πράγματα!
    Συγχαρητήρια σε όλους! Να μας ενημερώνετε έγκαιρα για οτι κάνετε για να τα μεταδίδουμε με μέηλ. Του χρόνου η πλατεία δεν θα μας χωράει! Γραφετε ιστορία!

  14. Νίκος Λυχναράς said

    Εξαιρετική εκδήλωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: